Дата: 09.08.2011
Оновлено: 02.04.2019

Аналіз звернень

Аналіз звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації у І кварталі 2019 року

Аналіз звернень громадян в розрізі питань, які надійшли до райдержадміністрації у І кварталі 2019 року

Дані про кількість звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації через органи державної влади вищого рівня у І кварталі 2019 року

  

Інформація

про виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у І кварталі 2019 року 

Протягом І кварталу 2019 року районна державна адміністрація здійснювала заходи щодо практичної реалізації вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

За звітний період до районної державної адміністрації, у тому числі через органи державної влади вищого рівня, з листами, скаргами та заявами, з урахуванням колективних звернень, звернулось 489 осіб (у І кварталі 2018    року – 497), з них: на особистому прийомі – 74 громадянина (у І кварталі 2018 року – 154), з письмовими зверненнями – 415 громадян (у І кварталі 2018 року – 343). У своїх зверненнях громадяни порушили 198 питань (у І кварталі 2018 року – 216).

За характером питань, що порушували громадяни у зверненнях до райдержадміністрації, переважали питання соціального захисту населення (63,6 %), комунального господарства та благоустрою (10,1 %), освіти (5 %),  земельних відносин (4,5 %), житлової політики (3,5%), праці та заробітної плати (2,5 %).

Протягом І кварталу 2019 року через органи державної влади вищого рівня надійшло 115 звернень (за відповідний період 2018 року – 83), в тому числі через урядову телефонну „гарячу лінію” – 72, телефонну “гарячу лінію” облдержадміністрації – 10, облдержадміністрацію – 33. З них: 24 – вирішено позитивно, по 80 – дано обґрунтовані роз’яснення, 5 звернень перебуває в стадії розгляду, 3 – надіслано за належністю, 3 – не підлягають розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».

До районної державної адміністрації та органів державної влади вищого рівня найбільше звернень надійшло від жителів Березнівської міської ради –  53, Балашівської сільської ради – 17, Моквинської сільської ради – 14, Тишицької сільської ради – 11, Бистрицької сільської ради – 10.

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, при середньому показнику по району 1,72 % на тис. населення, найбільше звернень громадян до районної державної адміністрації надійшло від жителів Бронської (1,24 % на тис. населення), Балашівської (0,72 % на тис. населення), Білківської (0,68 % на тис. населення) сільських рад.

Найменша кількість звернень – від жителів Друхівської (0,10 % на тис. населення), Гороищенської (0,12 % на тис. населення) та Яцьковицької (0,12 % на тис. населення) сільських рад.

За звітний період до райдержадміністрації надійшло 7 повторних та 10 колективних звернень. Підняті питання стосувались комунального  господарства, соціального захисту, освіти, праці та заробітної плати, житлової політики.

Особлива увага приділялась вирішенню проблем, з якими звертались  особи з інвалідністю, багатодітні сім'ї та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

За звітний період звернулось 16 багатодітних сімей, 13 осіб з інвалідністю, 12 учасників бойових дій, 37 пенсіонери з питань надання матеріальної допомоги на лікування, відмови у призначенні житлової субсидії на опалювальний період, призначенні державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям з дітьми,  монетизації субсидії, затримки соціальних виплат.

За зверненнями громадян вжито необхідні заходи, надано обґрунтовані відповіді і роз’яснення, а саме: 28 звернень вирішено позитивно, по 151 зверненню надано роз’яснення щодо шляхів їх вирішення, 7 – надіслано за належністю, 3 – не підлягають розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян», 9 – знаходяться в стадії розгляду. Порушень термінів розгляду звернень не допущено.

Районною державною адміністрацією, її структурними підрозділами, у звітному періоді продовжувалась робота спрямована на виконання вимог Закону України “Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших нормативно-правових актів з питань роботи із зверненнями громадян.

На виконання пункту 6 вказаного вище Указу керівництвом районної державної адміністрації здійснювались особисті прийоми громадян відповідно до затверджених графіків, в тому числі виїзні, не рідше двох разів на місяць. Так, протягом І кварталу поточного року проведено 19 особистих прийомів громадян, під час яких надійшло 50 звернень, здійснено 18 виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання в населених пунктах району, під час яких надійшло 12 звернень.

Із 62 звернень:  на 60 надано обґрунтовані роз'яснення, 2 – знаходяться в стадії розгляду.

Керівництвом райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, окремих установ проведено 9 прямих телефонних зв’язків з населенням району, на які звернулось 7 громадян з питань: покращення постачання електроенергії, оформлення постійного догляду за особою, яка цього потребує, призначення житлової субсидії, безоплатного санаторно-курортного лікування, безоплатного зубопротезування, зарахування стажу роботи, діяльності комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Березне» Березнівської районної ради. На питання, з якими звернулися громадяни, надано змістовні роз’яснення під час спілкування.

На телефонну “гарячу лінію” районної державної адміністрації протягом  І кварталу поточного року надійшло 1 звернення від жителів м. Березне щодо неякісного електропостачання на вулицях Берегового, Терешкова та Прислучанська. Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» дане звернення надіслано за належністю Березнівському РЕМ ПАТ «Рівнеобленерго» для розгляду та відповідного реагування.

На телефон довіри до районної державної адміністрації телефонних дзвінків від жителів району не було.

Постійно діючою комісією з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації проведено 3 засідання, на яких розглянуто 3 питання, а саме:

- про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом 2018 року;

- про розгляд звернень щодо відмови організації харчування учнів Вітковицького НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» за рахунок коштів батьків;

- про вивчення стану виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян у виконавчих комітетах Городищенської, Білківської, Прислуцької сільських рад та у відділі з питань цивільного захисту населення, житлово-комунального господарства та інфраструктури  райдержадміністрації.

Проведено 3 “Дні контролю”, на яких розглянуто наступні питання:

- про розгляд звернень та запитів народних депутатів України та депутатів місцевих рад, що надійшли до райдержадміністрації протягом вересня – грудня 2018 року;

- про вивчення стану виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян у виконавчих комітетах Городищенської та Білківської сільських рад;

- про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 22.04.2013 № 130 “Про нову редакцію заходів із виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008”, заслухано звіти начальників управління соціального захисту населення райдержадміністрації, відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації та управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації.

Відповідно до графіка, затвердженого головою райдержадміністрації, вивчено стан роботи із зверненнями громадян у 1 структурному підрозділі райдержадміністрації, виконавчих комітетах 3 сільських рад.

Матеріали перевірок розглянуті на засіданні постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та надіслані керівникам установ для врахування в роботі.

Протягом I кварталу 2019 року до райдержадміністрації надійшло 3 звернення  від депутатів районної ради, зокрема:

- звернення щодо надання інформації про структуру вільних залишків в розрізі головних розпорядників бюджетних коштів та надання копій бюджетних запитів, які надавалися головному розпоряднику для формування та затвердження бюджетних призначень розпорядниками коштів районного бюджету на 2019 рік по охороні здоров’я;

- звернення щодо надання детальнішої інформації про структуру вільних залишків в розрізі головних розпорядників бюджетних коштів;

- звернення щодо врегулювання питання тарифів на пасажирські перевезення на приміських маршрутах загального користування.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни, передбачені вимогами чинного законодавства України, та без порушень. Про розгляд піднятих питань народного депутата України, депутатів місцевих рад, районну раду проінформовано в письмовій формі.

На виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 30 липня 2014 року № 200 “Про громадську приймальню з надання безоплатної первинної правової допомоги в Березнівській районній державній адміністрації” протягом І кварталу 2019 року до громадської приймальні надійшло 4 звернення, а саме: щодо притягнення до дисциплінарної   відповідальності директора навчального закладу, видачі посвідчення особи, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи  категорії  1-Б, можливості перебування у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку одночасно дружині та чоловіку, надання путівки для оздоровлення.

Звернення, які надійшли до громадської приймальні розглянуті і вирішені по суті. Заявникам надано роз'яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

Враховуючи зазначене вище, можна зробити висновок, що протягом І кварталу 2019 року діяльність районної державної адміністрації спрямована на об'єктивний та всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених питань, відповідно до вимог чинного законодавства.   

В районній газеті “Надслучанський вісник” та на офіційному Wеb-сайті районної державної адміністрації систематично розміщується інформація про роботу райдержадміністрації із зверненнями громадян, оприлюднюються графіки особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення прямого телефонного зв’язку з населенням району.

Робота щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення продовжується та перебуває на постійному контролі органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.