Дата: 09.08.2011
Оновлено: 29.04.2020

Аналіз звернень

Аналіз звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації протягом 2019 року

Аналіз звернень громадян в розрізі питань, які надійшли до райдержадміністрації протягом 2019 року

Дані про кількість звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації через органи державної влади вищого рівня протягом 2019 року

  

ДОВІДКА

про виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації 

у І кварталі 2020 року

 

Питання про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2019 році розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації у грудні минулого року. Прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 04.01.2020 № 4.

Питання про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у І кварталі 2020 року буде розглядатись на засіданні постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації у квітні поточного року.

У зв’язку з відсутністю фактів порушення вимог законодавства про звернення громадян, протягом І кварталу 2020 року керівники та службові особи до відповідальності не притягувались.

Відповідно до вимог чинного законодавства на засіданнях виконавчих комітетів сільських, селищної, міської рад щокварталу розглядається питання про стан роботи із зверненнями громадян  за відповідний період.

Забезпечено кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав.

Головою райдержадміністрації проводиться першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», осіб з інвалідністю внаслідок війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України та забезпечено окрему реєстрації звернень від даної категорії громадян.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

За звітний період звернулось 2 багатодітні сім»ї, 9 осіб з інвалідністю, 4 учасники бойових дій, 14 пенсіонерів з питань надання матеріальної допомоги на лікування, відмови у призначенні житлової субсидії на опалювальний період, призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям з дітьми,  монетизації субсидії, затримки соціальних виплат.

Звернень щодо порушення прав і свобод на звернення громадян,  унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян з початку 2020 року до райдержадміністрації не надходило.

Проекти відповідей органам влади вищого рівня підписує голова райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, за їх відсутності – виконувачі обов’язків.

Керівництвом райдержадміністрації, начальниками структурних підрозділів райдержадміністрації, окремих установ району проведено 9 прямих телефонних зв’язків з населенням району, на які звернулось 4 громадян з питань: покращення якості виходу передач в ефір КП «Телрадіокомпанія «Березне», асфальтування вулиці Грушевська в місті Березне, призначення житлової субсидії, отримання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки про землі в межах території адміністративно-територіальної одиниці. На питання, з якими звернулися громадяни, надано змістовні роз’яснення під час спілкування.

На телефонну «гарячу лінію» районної державної адміністрації та телефон довіри протягом  І кварталу поточного року до районної державної адміністрації телефонних дзвінків від жителів району не було.

Протягом І кварталу 2020 року через органи державної влади вищого рівня надійшло 84 звернень (за відповідний період 2019 року – 115), в тому числі через урядову телефонну «гарячу лінію» – 52, телефонну «гарячу лінію» облдержадміністрації – 17, облдержадміністрацію – 15. З них: 5 – вирішено позитивно, по 67 – дано обґрунтовані роз’яснення, 3 звернень перебуває в стадії розгляду, 9 – надіслано за належністю.

З 52 звернень, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію», 36 стосувалося питань соціального захисту, 4 – житлової політики, 1 – аграрної політики, 2 – освіти,  1- сім’ї та молоді, 4 – комунального господарства, 4- діяльності органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади. Про результати розгляду звернень Рівенський обласний контактний центр та громадяни повідомлені у встановлений законодавством термін.

До районної державної адміністрації та органів державної влади вищого рівня найбільше звернень надійшло від жителів Березнівської міської ради –  18, Моквинської сільської ради – 11, Соснівської селищної ради – 7, Малинської сільської ради – 6, Прислуцької сільської ради – 5, Тишицької та Балашівської сільських рад по 4 звернення.

Районною державною адміністрацією, її структурними підрозділами, у звітному періоді продовжувалась робота, спрямована на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших нормативно-правових актів з питань роботи із зверненнями громадян.

На виконання пункту 6 вказаного вище Указу керівництвом районної державної адміністрації здійснювались особисті прийоми громадян відповідно до затверджених графіків, в тому числі виїзні, не рідше двох разів на місяць. Так, протягом І кварталу поточного року проведено 9 особистих прийомів громадян, 8 виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання в населених пунктах району, під час яких надійшло 22 звернення. На всі звернення надано обґрунтовані роз'яснення та відповіді.

Постійно діючою комісією з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації проведено 3 засідання, на яких розглянуто 3 питання, а саме:

- про  розгляд колективних звернень жителів села Хотин, які надійшли до райдержадміністрації  2019 року, щодо забезпечення вільного доступу до виділених сільською радою земельних ділянок під забудову та дій підприємця  Шевчука Василя Григоровича;

- про  розгляд звернення Волощука Андрія Володимировича, жителя міста Березне, вул. Андріївська, буд. 55, кв. 14, щодо придбання житла дітям – сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, особам з їх числа, яке надійшло до районної державної адміністрації;

- про  розгляд колективного звернення жителів села Лінчин, яке перебуває на контролі в Офісі Президента України, щодо будівництва школи на 220 учнів в селі Лінчин Березнівського  району Рівненської області. 

Проведено 2 «Дні контролю», на яких розглянуто хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 30 липня 2014 року № 200 «Про громадську приймальну з надання безоплатної первинної правової допомоги в Березнівській районній державній адміністрації» та стан виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян у відділі «Центр надання адміністративних послуг» райдержадміністрації та виконавчому комітеті  Моквинської сільської ради., заслухано інформації двох начальників відділів апарату райдержадміністрації.

Відповідно до графіка, затвердженого головою райдержадміністрації, вивчено стан роботи із зверненнями громадян у 1 структурному підрозділі райдержадміністрації, виконавчих комітетах 2 сільських рад.

Матеріали двох перевірок розглянуті на засіданні постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та надіслані керівникам установ для врахування в роботі.

Протягом I кварталу 2020 року до райдержадміністрації надійшло 1 звернення  від депутатів Соснівської селищної  ради, щодо можливості збереження  Соснівської ОТГ.

Звернення розглянуто у встановлений термін, передбачений вимогами чинного законодавства України, та без порушень. Про розгляд піднятого питання депутатів селищної ради проінформовано в письмовій формі.

На виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 30 липня 2014 року № 200 «Про громадську приймальню з надання безоплатної первинної правової допомоги в Березнівській районній державній адміністрації» протягом І кварталу 2020 року до громадської приймальні надійшло 4 звернення, а саме: щодо вчинення правочину від імені неповнолітнього, оформлення пільг багатодітній сім’ї, отримання соціальної допомоги малозабезпеченій сім’ї, щодо процедури оформлення відпустки на період карантину.

Звернення, які надійшли до громадської приймальні розглянуті і вирішені по суті. Заявникам надано роз'яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

В районній газеті «Надслучанський вісник» та на вебсайті районної державної адміністрації систематично розміщується інформація про роботу райдержадміністрації із зверненнями громадян, оприлюднюються графіки особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення прямого телефонного зв’язку з населенням району.

Робота щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення продовжується та перебуває на постійному контролі органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

 

 

Керівник апарату адміністрації                                                     Наталія  СЕЛЯХ