Дата: 09.08.2011
Оновлено: 09.01.2020

Аналіз звернень

Аналіз звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації протягом 2019 року

Аналіз звернень громадян в розрізі питань, які надійшли до райдержадміністрації протягом 2019 року

Дані про кількість звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації через органи державної влади вищого рівня протягом 2019 року

  

Інформація

про виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом 2019 року 

Районною державною адміністрацією, її структурними підрозділами, виконавчими комітетами сільських, селищної, міської рад протягом 2019 року продовжувалась робота щодо практичної реалізації вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ).

На виконання пункту 6 вказаного вище Указу керівництвом районної державної  адміністрації здійснювались особисті прийоми громадян відповідно до затверджених графіків, в тому числі виїзні, не рідше двох разів на місяць. Так, протягом 2019 року проведено 152 особистих  прийоми  громадян,  під  час яких надійшло 191 звернення, з них здійснено 72 виїзних прийоми громадян за місцем їх проживання в населених пунктах району, під час яких надійшло 58 звернень.

Із 191 звернення: на 186 надано обґрунтовані роз'яснення, 4 – вирішено позитивно, 1 звернення надіслано за належністю.

Керівництвом райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій   проведено 33 прямих телефонних зв’язків з населенням району, на які звернулось 25 громадян з питань: покращення постачання електроенергії, оформлення постійного догляду за особою, яка цього потребує, призначення житлової субсидії, безоплатного санаторно-курортного лікування, безоплатного зубопротезування, зарахування стажу роботи, діяльності комунального підприємства «Телерадіокомпанія «Березне» Березнівської районної ради, оздоровлення дітей у 2019 році, комунального господарства, ремонту приміщення Березнівської районної поліклініки, встановлення та облаштування на дорозі загального користування зупинок для маршрутного транспорту, надання переліку необхідних документів щодо вчинення правочину дарування житлового будинку на ім’я малолітньої дитини, проведення профілактичних щеплень, вирішення земельного спору та інші. На питання, з якими звернулися громадяни, надано змістовні роз’яснення під час спілкування.

На телефонну «гарячу лінію» районної державної адміністрації протягом  2019 року надійшло 1 звернення від жителів м. Березне щодо неякісного електропостачання на вулицях Берегового, Терешкова та Прислучанська. Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» дане звернення надіслано за належністю Березнівському РЕМ ПАТ «Рівнеобленерго» для розгляду та відповідного реагування.

На телефон довіри до районної державної адміністрації телефонних дзвінків від жителів району не було.

Постійно діючою комісією з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації проведено 12 засідань, на яких розглянуто 12 питань, а саме:

- про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом 2018 року;

- про розгляд звернень щодо відмови організації харчування учнів Вітковицького НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» за рахунок коштів батьків;

- про вивчення стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян у виконавчих комітетах Городищенської, Білківської, Прислуцької сільських рад та у відділі з питань цивільного захисту населення, житлово-комунального господарства та інфраструктури  райдержадміністрації;

- про виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у І кварталі 2019 року;

- про розгляд звернень, які надійшли на урядову «гарячу лінію» щодо компенсації збитків завданих внаслідок підтоплення;

- про розгляд звернення Петрової Ніни Михайлівни, жительки с. Городище, щодо підтоплення сусідом городу;

- про стан розгляду звернень від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, що надійшли до райдержадміністрації протягом І півріччя 2019 року;

- про вивчення стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян у виконавчих комітетах Зірненської, Кам’янської,  Друхівської сільських рад та в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації;

- про розгляд звернення Боровця Олега Юрійовича, жителя м. Березне, щодо забруднення повітря викидами державного підприємства «Зірненський спиртовий завод»;

- про вивчення стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян у виконавчих комітетах Яцьковицької, Балашівської, Бистрицької сільських рад та у відділі культури і туризму  райдержадміністрації;

- про стан розгляду звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації через органи влади вищого рівня протягом 2019 року.

Проведено 12 «Днів контролю», на яких розглянуто наступні питання:

- про розгляд звернень та запитів народних депутатів України та депутатів місцевих рад, що надійшли до райдержадміністрації протягом вересня – грудня 2018 року;

- про вивчення стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян у виконавчих комітетах Городищенської, Білківської, Яринівської, Малинської, Яцьковицької, Балашівської, Прислуцької сільських рад;

- про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 22.04.2013 № 130 «Про нову редакцію заходів із виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008», заслухано звіти начальників управління соціального захисту населення райдержадміністрації, відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації, управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, служби у справах дітей райдержадміністрації та   в. о. начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» райдержадміністрації;

- про вивчення стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян у службі у справах дітей райдержадміністрації, у відділі з питань цивільного захисту населення, житлово-комунального господарства та інфраструктури райдержадміністрації;

- про хід виконання доручення голови райдержадміністрації від 07.05.2019 № вих.236/01-10/19 щодо організації проведення єдиного дня  прийому громадян в районі 15 травня 2019 року;

- про розгляд звернень та запитів депутатів місцевих рад, що надійшли до райдержадміністрації протягом січня-червня 2019 року;

- про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 30 липня 2014 року № 200 «Про громадську приймальню з надання безоплатної первинної правової допомоги в Березнівській районній державній адміністрації» (із змінами);

- про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 22.04.2013 № 130 «Про нову редакцію заходів із виконання  Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008»;

- про розгляд звернень та запитів депутатів місцевих рад, що надійшли до райдержадміністрації протягом липня – грудня 2019 року.

За результатами проведених «Днів контролю» прийняті рішення та складені відповідні протоколи.

Відповідно до графіка, затвердженого головою райдержадміністрації, вивчено стан роботи із зверненнями громадян у 4 структурних підрозділах райдержадміністрації, виконавчих комітетах 12 сільських рад. Матеріали перевірок доведені до відома голови райдержадміністрації та надіслані керівникам установ для врахування в роботі.

На даний період районною державною адміністрацією продовжується робота щодо здійснення організаційних та практичних заходів для своєчасного і якісного розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань, забезпечення контролю за їх виконанням і вирішенням.

Протягом 2019 року до районної державної адміністрації, у тому числі через органи державної влади вищого рівня, з листами, скаргами та заявами, з урахуванням колективних звернень, звернулись  1747 осіб (за 2018 рік – 1322), з них: на особистому прийомі – 237 громадян (за 2018 рік – 377), з письмовими зверненнями – 1510 громадян (за 2018 рік – 944). У своїх зверненнях громадяни порушили 620 питань (за 2018 рік – 704).

За характером питань, що порушували громадяни у зверненнях до райдержадміністрації, переважали питання соціального захисту населення –  324 (52,3 %), аграрної політики та земельних відносин – 72 (11,6 %), комунального господарства та благоустрою – 65 (10,5 %), питань освіти – 33 (5,3 %), охорони здоров’я – 20 (3,2 %), питань праці – 18 (2,9 %), житлової політики – 17 (2,7 %).

За піднятими питаннями, які порушувалися перед райдержадміністрацією громадянами вжито необхідні заходи, надано обґрунтовані відповіді і роз’яснення, а саме: 55 звернень вирішено позитивно, по 514 зверненнях надано роз’яснення щодо шляхів їх вирішення, 26 – надіслано за належністю, 8 – не підлягають розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян», 17  – знаходяться в стадії розгляду. Порушень термінів розгляду звернень не допущено.

Через органи державної влади вищого рівня надійшло 369 звернень (за 2018 рік – 311), в тому числі через урядову телефонну «гарячу лінію» – 250,  обласну державну адміністрацію – 58, телефонну «гарячу лінію» обласної державної адміністрації – 56, Офіс Президента України – 4, обласної ради – 1. З них: 43 – вирішено позитивно, по 290 – дано обґрунтовані роз’яснення, 13 звернень перебуває в стадії розгляду, 16 – надіслано за належністю, 7 – не підлягають розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».

З 250 звернень, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію», 202 стосувалися питань соціального захисту, 8 – аграрної політики та земельних відносин, 8 – комунального господарства, 7 – освіти, 4 – житлової політики, 4 – праці та заробітної плати, 3 – діяльності органів місцевого самоврядування, 2 – екології та природних ресурсів, 12 – інших питань. Про результати розгляду звернень Рівненський обласний контактний центр та громадяни повідомлені у встановлений законодавством термін.

До районної державної адміністрації та органів державної влади вищого рівня найбільше звернень надійшло від жителів Березнівської міської ради –  152, Балашівської сільської ради – 53, Городищенської сільської ради – 53, Моквинської сільської ради – 34, Тишицької сільської ради – 34, Соснівської селищної ради – 30, Бистрицької сільської ради – 28. 

Протягом  2019 року до райдержадміністрації надійшло 38 колективних та 13 повторних звернень. Колективні звернення стосувалися питань комунального господарства, охорони здоров’я, підприємницької діяльності, діяльності релігійних громад, земельних відносин.

Із 38 колективних звернень на 28 – надано обґрунтовані роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства, 1 – вирішено позитивно, 7 – направлено за належністю для подальшого вирішення, 2 – знаходиться в стадії розгляду.

Повторні звернення стосувалися соціальних питань, зокрема надання матеріальної допомоги, виплати компенсації за надання соціальних послуг, виплати компенсації за житло як учаснику бойових дій, а також земельних відносин.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються особи з інвалідністю, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

За звітний період до райдержадміністрації надійшло 53 звернення від багатодітних сімей,  12 – одиноких матерів, 21 – учасників бойових дій, 52 – осіб з інвалідністю, 85 – пенсіонерів з питань надання матеріальної допомоги на лікування, отримання безкоштовних ліків, відмови у призначенні житлової субсидії на опалювальний період, призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям з дітьми, нарахування допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях,   монетизації субсидії, затримки соціальних виплат, приватизації земельної ділянки, оздоровлення, комунального господарства та інші.

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, при середньому показнику по району 1,72 % на тис. населення, найбільше звернень громадян до районної державної адміністрації надійшло від жителів Бронської (2,63 % на тис. населення), Балашівської (2,23 % на тис. населення), Великопільської (2,14 % на тис. населення) сільських рад.

Найменша кількість звернень – від жителів Хмелівської (0,26 % на тис. населення), Друхівської (0,30 % на тис. населення) та Полянської (0,31 % на тис. населення) сільських рад.

Крім того, протягом 2019 року до райдержадміністрації надійшло 5 звернень та 4 запити від депутатів районної ради, 1 запит від депутата обласної ради, а також 1 звернення від депутатів Березнівської міської ради,  зокрема:

звернення та запити від депутатів районної ради:

- щодо надання інформації про структуру вільних залишків в розрізі головних розпорядників бюджетних коштів та надання копій бюджетних запитів, які надавалися головному розпоряднику для формування та затвердження бюджетних призначень розпорядниками коштів районного бюджету на 2019 рік по охороні здоров’я;

- щодо надання детальнішої інформації про структуру вільних залишків в розрізі головних розпорядників бюджетних коштів;

- щодо врегулювання питання тарифів на пасажирські перевезення на приміських маршрутах загального користування;

- щодо використання коштів районного бюджету, виділених районною радою районній державній адміністрації, на забезпечення виконання делегованих повноважень у 2018 році та січні-березні 2019 року;

- щодо відновлення маршруту м. Березне – с. Вільхівка з часом відправлення з м. Березне о 15.45 та о 20.20, проведення капітального ремонту дороги на відрізку сполучення с. Друхів – с. Вільхівка з влаштуванням асфальтного покриття, будівництва нової амбулаторії;

- щодо надання інформації про освоєння коштів освітнього та місцевого бюджетів, що надійшли на закупівлю музичних інструментів, комп’ютерного обладнання, відповідного мультимедійного обладнання та дидактичних матеріалів для закладів загальної середньої освіти району;

- щодо виділення коштів в розмірі 35,0 тис. грн. на проведення ремонтних робіт в Городищенській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Березнівської районної ради;

- щодо надання інформації (копії документів) щодо незаконного видобутку піску на землях запасу сільськогосподарського призначення Вітковицької сільської ради;

- щодо надання інформації (копії документів) щодо незаконного випалювання деревного вугілля на території Березнівського району;

звернення від депутатів міської ради щодо виділення коштів на спорудження пам’ятного знака «Героям Небесної Сотні»;  

запит від депутата обласної ради щодо відновлення пільг за використану електроенергію для мешканців гуртожитку за адресою: вул. Зірненська, буд. 3, м. Березне. 

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни, передбачені вимогами чинного законодавства України, та без порушень. На 3 звернення та  3 запити надано обґрунтовані роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства, 3 звернення та 2 запити вирішено позитивно.

До громадської приймальні з надання безоплатної  первинної правової допомоги в райдержадміністрації надійшло 10 звернень, а саме: щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності директора навчального закладу, видачі посвідчення особи, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи  категорії  1-Б, можливості перебування у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку одночасно дружині та чоловіку, надання путівки для оздоровлення, призначення житлової субсидії на тверде паливо, увільнення від роботи на час виборів до Верховної Ради України, надання пільг багатодітної сім’ї за фактичним місцем проживання, визначення права багатодітної сім’ї на тверде паливо, роз’яснення процедури розлучення, якщо у шлюбі немає спільних дітей і відсутній майновий спір.

Звернення, які надійшли до громадської приймальні розглянуті й вирішені по суті. Заявникам надано роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

15 травня поточного року в районі проведений єдиний день прийому громадян, впродовж якого від жителів району надійшло 77 звернень, з яких: вирішено позитивно – 28, на 49 – надано роз’яснення щодо шляхів їх вирішення.

В районній газеті «Надслучанський вісник» та на офіційному Wеbсайті районної державної адміністрації систематично розміщується інформація про роботу райдержадміністрації із зверненнями громадян, оприлюднюються графіки особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення прямого телефонного зв’язку з населенням району.

Робота щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення продовжується та перебуває на постійному контролі органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.