Дата: 09.08.2011
Оновлено: 28.07.2017

Аналіз звернень

Аналіз звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2017 року

Аналіз звернень громадян в розрізі питаннь, які надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2017 року

Дані про кількість звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації через органи державної влади вищого рівня у І півріччі 2017 року 

 

 

ДОВІДКА

про виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у І півріччі 2017 року

 

Районною державною адміністрацією, її структурними підрозділами, виконавчими комітетами сільських, селищної, міської рад протягом І півріччя 2017 року продовжено роботу щодо здійснення організаційних та практичних заходів для своєчасного і якісного розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань, забезпечення контролю за їх виконанням і вирішенням.

За звітний період до районної державної адміністрації, у тому числі через органи державної влади вищого рівня, засоби масової інформації з листами, скаргами та заявами, з урахуванням колективних звернень, звернулись 968 осіб (у І півріччі 2016 року - 703), з них: на особистому прийомі - 105 громадян (у І півріччі 2016 року - 61), з письмовими зверненнями - 863 громадянина (у І півріччі 2016 року - 642), 2 звернення надійшло електронною поштою. У своїх зверненнях громадяни порушили 489 питань (у І півріччі 2016 року - 673).

За характером питань, що порушували громадяни у зверненнях до райдержадміністрації, переважали питання соціального захисту населення (59,3%), а саме призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям з дітьми, комунального господарства та благоустрою (8,4%), аграрної політики та земельних відносин (7,3%), транспорту і зв'язку (4,7%),  питань праці (4,3%), питань охорони здоров'я (3,9%).

Через органи державної влади вищого рівня надійшло 252 звернення (за відповідний період 2016 року - 558), в тому числі через урядову телефонну „гарячу лінію” - 165, “гарячу лінію” обдержадміністрації - 60, облдержадміністрацію - 20, Кабінет Міністрів України - 5, Апарат Президента України - 2. З них: 147 - вирішено позитивно, по 97 - дано обґрунтовані роз’яснення, 2 звернення  перебуває в стані розгляду, 5 - надіслано за належністю.

Від загальної кількості звернень, які порушили громадяни перед органами державної влади вищого рівня, найбільше звернень надійшло від жителів  Березнівської міської - 52, Соснівської селищної - 21, Тишицької - 23, Губківської - 18,  Малинської - 19, Моквинської - 17 сільських рад. Жодного звернення не порушували громадяни перед органами державної влади вищого рівня з Яцьковицької сільської ради.

Переважна більшість звернень, які надійшли через органи влади вищого рівня стосувалась соціального захисту, комунального господарства, охорони здоров'я.

Протягом звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 9 повторних та 4 дублетних звернень.

Якщо у І півріччі 2016 року частка колективних звернень становила 2,7% (18)  від загальної кількості, то в поточному півріччі вона становить  4,3% (21). Порушені у зверненнях питання стосувалися роботи приватних перевізників,  оплати праці, екології, створення опорних шкіл.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються  інваліди, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

За звітний період звернулось 25 багатодітних сімей, 23 одиноких матерів, 22 учасники бойових дій (з них - 16 учасників АТО), 94 пенсіонери, 39 інвалідів, 1 учасник Великої Вітчизняної війни, з питань: надання матеріальної допомоги на лікування, забезпечення ліками, призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, щодо затримки соціальних виплат, тощо.

Результат розгляду даних звернень наступний: 115 звернень вирішено позитивно, з 89 питань громадяни отримали роз’яснення щодо шляхів їх вирішення.

За видами звернень домінують заяви та клопотання щодо вирішення певних питань, які складають 99,7%, скарги - 0,3 %.

За піднятими питаннями, які порушувалися перед райдержадміністрацією громадянами вжито необхідні заходи, надано обґрунтовані відповіді і роз’яснення, а саме: 247 звернень вирішено позитивно, по 224 зверненнях надано роз’яснення щодо шляхів їх вирішення, 7 - надіслано за належністю, 11 - перебуває на контролі в райдержадміністрації. Порушень термінів розгляду звернень не допущено.

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом звітного періоду, при середньому показнику по району 1,12% на тис. населення, найбільше звернень громадян до районної державної адміністрації надійшло від жителів Соснівської селищної (1,54% на тис. населення), Губківської (3,15% на тис. населення), Балашівської (1,52% на тис. населення), Малинської (1,61% на тис. населення), Бронської (1,55% на тис. населення) сільських рад.

Найменша кількість звернень - від жителів Друхівської (0,30% на тис. населення), Білківської (0,34% на тис. населення), Вітковицької (0,26% на тис. населення), Полянської (0,31% на тис. населення) сільських рад. Не надійшло жодного звернення до райдержадміністрації від жителів Яцьковицької сільської ради.

Крім того, впродовж I півріччя 2017 року до райдержадміністрації надійшло 15 звернень та запитів від народних депутатів України, депутатів місцевих рад, які стосувалися надання інформації про громадські об´єднання учасників АТО, які зареєстровані та діють на території району, виділення з  районного бюджету коштів на оздоровлення і виховання дітей у таборі “Покрова” при Березнівському Свято - Покровському храмі, забезпечення належної роботи водонапірної башти в с. Яблунне, законності реєстрації статутів навчальних закладів, надання відомостей про заробітну плату керівництва райдержадміністрації та її апарату, надання інформації про земельні ділянки релігійних громад м. Березне та інші.

Всі запити та звернення розглянуті у встановлені терміни, передбачені вимогами чинного законодавства України та про результати їх розгляду депутатів проінформовано в письмовій формі.

Районною державною адміністрацією продовжувалась робота щодо практичної реалізації вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

На виконання пункту 6 вказаного вище Указу керівництвом районної державної адміністрації здійснювались особисті прийоми громадян, відповідно до затверджених графіків, в тому числі виїзні, не рідше двох разів на місяць. Так, протягом звітного періоду проведено 21 особистий прийом громадян, під час яких надійшло 72 звернення, здійснено 8 виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання в населених пунктах району, під час яких надійшло 33 звернення.

Із 105 звернень:  21 - вирішено позитивно, на 84 - надано обгрунтовані роз'яснення.

Відповідно до графіка участі керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності у прямому телефонному зв'язку з населенням району на І півріччя 2017 року проведено 11 прямих телефонних ліній, на які звернулось 9 громадян з таких питань: призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, оренди актового залу у будинку культури, присвоєння почесного звання України “Мати-героїня”, порядку розрахунку розміру орендної плати за земельну частку (пай), порядку оформлення документів для будівництва житлового будинку та інші. На підняті питання надані роз'яснення відповідно до вимог діючого законодавства під час спілкування.

На телефонну “гарячу лінію” районної державної адміністрації надійшло два звернення, які стосувалися відмови у наданні щорічної основної відпустки (надано змістовне роз'яснення) та ремонту телефонного зв'язку (вирішено позитивно).

На телефон довіри до районної державної адміністрації телефонних дзвінків від жителів району не було.

Проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації, на яких розглянуто 9 питань, а саме:

- про розгляд звернення щодо надання щорічної основної відпустки;

- двічі про розгляд звернення щодо задимлення житлового будинку внаслідок розпалювання дров у лазні сусіда;

- про вивчення Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян у  виконавчому комітеті Березнівської міської ради та управлінні освіти, молоді та спорту райдержадміністрації;

- про виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у І кварталі 2017 року;

- про розгляд звернення щодо видачі копій свідоцтв про народження дітей;

- про розгляд звернення щодо винесення дороги в натурі та погодження технічної документації із землеустрою;

- про розгляд звернення щодо забруднення магістрального каналу с. Зірне.

Проведено 6 “Днів контролю”, на яких розглянуто виконання нормативно - правових документів щодо роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації, заслухано звіти 4 керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, 2 сільських голів, розглянуто 1 звернення щодо забезпечення житлом онука-сироту.

Відповідно до графіка, затвердженого головою райдержадміністрації, вивчено стан роботи із зверненнями громадян у 6 структурних підрозділах райдержадміністрації, виконавчих комітетах 6 сільських рад та Березнівській міській раді.

Матеріали перевірок доведені до відома голови райдержадміністрації та надіслані керівникам установ для відповідного реагування.

У ході вивчення стану роботи із зверненнями громадян спеціалістом  відділу діловодства та контролю апарату райдержадміністрації надається методична допомога щодо організації роботи із зверненнями громадян.

Робочою групою з питань розгляду звернень громадян щодо надання грошової допомоги розглянуто 67 звернень. Відповідними розпорядженнями голови райдержадміністрації та рішенням районної ради надано одноразову грошову допомогу на суму 56 100 гривень.

З метою виконання районної Програми соціального захисту учасників антитерористичної операції та членів їх сімей (із змінами), затвердженої рішенням районної ради від 28 травня 2015 року № 940, робочою групою з питань розгляду звернень громадян щодо надання грошової допомоги розглянуто 6 звернень учасників антитерористичної операції та членів їх сімей. Відповідними розпорядженнями голови райдержадміністрації надано одноразову грошову допомогу на суму 12 000 гривень.

На виконання доручення голови районної державної адміністрації від 03 травня 2017 року № вих.01/10-274/16 17 травня 2017 року в районі   організовано та проведено Єдиний день прийому громадян під час якого від жителів району до голови райдержадміністрації, керівників управлінь, відділів, служби райдержадміністрації, окремих підприємств, установ, організацій району, виконавчих комітетів сільських, селищної, міської рад надійшло 112 звернень, з них вирішено позитивно - 49 звернень, на 63 звернення надано роз’яснення щодо шляхів їх вирішення.

До громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги в райдержадміністрації надійшло 7 звернень з наступних питань: строку розгляду запиту на публічну інформацію, виплати вихідної допомоги у разі ліквідації підприємства, оскарження протоколу про адміністративне правопорушення, повноважень органів державної влади у сфері земельних відносин, купівля-продаж земельної ділянки під будівництво за межами села, декларування суттєвих змін у майновому стані декларанта, порядку розірвання договору оренди земельної ділянки, порядку оформлення документів для отримання субсидій.

Звернення, які надійшли до громадської приймальні розглянуті і вирішені по суті. Заявникам надано роз'яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

У районній газеті “Надслучанський вісник” та на офіційному Wеb-сайті районної державної адміністрації систематично розміщується інформація про роботу райдержадміністрації із зверненнями громадян, оприлюднюються графіки особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення прямого телефонного зв’язку з населенням району.

Робота щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення продовжується та перебуває на постійному контролі органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

 

 

 

В. о. керівника апарату адміністрації                                               Н. Василець