Дата: 09.08.2011
Оновлено: 16.04.2018

Аналіз звернень

Аналіз звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації у І кварталі 2018 року

Аналіз звернень громадян в розрізі питань, які надійшли до райдержадміністрації у І кварталі 2018 року

Дані про кількість звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації через органи державної влади вищого рівня у І кварталі 2018 року 

  

ДОВІДКА

про виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у І кварталі 2018 року

 

Упродовж І кварталу 2018 року районною державною адміністрацією, її структурними підрозділами, виконавчими комітетами сільських, селищної, міської рад вжито ряд організаційних і практичних заходів, спрямованих на  забезпечення реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права впливати на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, відстоювати свої права і законні інтереси та відновлювати їх у разі порушення.

За звітний період до районної державної адміністрації, у тому числі через органи державної влади вищого рівня, засоби масової інформації з листами, скаргами та заявами, з урахуванням колективних звернень, звернулось 497 осіб (у І кварталі 2017 року - 643), з них: на особистому прийомі - 154 громадянина (у І кварталі 2017 року - 17), з письмовими зверненнями - 343 громадянина (у І кварталі 2017 року - 626). У своїх зверненнях громадяни порушили 216 питань (у І кварталі 2017 року - 256).

За характером питань, що порушували громадяни у зверненнях до райдержадміністрації, переважали питання соціального захисту населення (60,2%), комунального господарства та благоустрою (10,2%), земельних відносин (5,1%), роботи начальних закладів (5,6%), охорони здоров’я (4,2%), житлової політики (3,8%).

Як свідчить аналіз, зменшилося надходження звернень громадян через органи державної влади вищого рівня. Так, протягом І кварталу цього року до районної державної адміністрації надійшло 83 таких звернення (за відповідний період 2017 року - 174), в тому числі через урядову телефонну „гарячу лінію” - 57, телефонну “гарячу лінію” облдержадміністрації - 20, облдержадміністрацію - 5, Апарат Президента України - 1. З них: 21 - вирішено позитивно, по 53 - дано обґрунтовані роз’яснення, 5 звернень  перебуває в стані розгляду, 4 - надіслано за належністю.

У І кварталі 2018 року спостерігалось збільшення кількості звернень до органів влади вищого рівня від жителів Балашівської - 6, Голубненської – 3, Друхівської – 2, Марининської – 3, Яцьковицької - 2  сільських рад. Жодного звернення не надійшло від жителів Білківської, Полянської, Хмелівської, Яринівської сільських рад.

За звітний період до райдержадміністрації надійшло 3 повторних, 1 дублетне та 10 колективних звернень. Підняті питання стосувались  роботи загальноосвітніх закладів району, медичної реформи, комунального  господарства, земельних відносин та інші.

Особлива увага приділялась вирішенню проблем, з якими звертались  особи з інвалідністю, багатодітні сім'ї та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

За звітний період звернулось 12 багатодітних сімей, 7 учасників бойових дій, 16 осіб з інвалідністю, 54 пенсіонери з питань надання матеріальної допомоги на лікування, забезпечення ліками, відмови в призначенні державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям з дітьми, щодо затримки соціальних виплат.

За видами звернень, що надійшли до райдержадміністрації у І кварталі поточного року, домінують заяви та клопотання, які складають 97,4%, скарги - 2,6 %.

За зверненнями громадян вжито необхідні заходи, надано обґрунтовані відповіді і роз’яснення, а саме: 94 звернення вирішено позитивно, по 103 зверненнях надано роз’яснення щодо шляхів їх вирішення, 5 - надіслано за належністю, 14 – знаходяться в стадії розгляду. Порушень термінів розгляду звернень не допущено.

Як свідчить аналіз статистичних даних надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом звітного періоду, при середньому показнику по району 0,24% на тис. населення, найбільше звернень громадян до районної державної адміністрації надійшло від жителів Голубненської (1,31% на тис. населення), Марининської (1,00% на тис. населення), Хмелівської (1,54% на тис. населення), Яцьковицької (1,08% на тис. населення) сільських рад.

Найменша кількість звернень - від жителів Бронської (0,15% на тис. населення), Губківської (0,16% на тис. населення), Прислуцької (0,19% на тис. населення), Яринівської (0,16% на тис. населення) сільських рад.

Районною державною адміністрацією, її структурними підрозділами, у звітному періоді продовжувалась робота спрямована на виконання вимог Закону України “Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших нормативно-правових актів з питань роботи із зверненнями громадян.

На виконання пункту 6 вказаного вище Указу керівництвом районної державної адміністрації здійснювались особисті прийоми громадян відповідно до затверджених графіків, в тому числі виїзні, не рідше двох разів на місяць. Так, протягом І кварталу поточного року проведено 19 особистих прийомів громадян, під час яких надійшло 42 звернення, здійснено 18 виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання в населених пунктах району, під час яких надійшло 36 звернень.

Із 78 звернень:  38 - вирішено позитивно, на 36 - надано обгрунтовані роз'яснення, 4 - знаходяться в стадії розгляду.

Керівництвом райдержадміністрації, начальниками управління, відділу райдержадміністрації, окремих організацій району проведено 8 прямих телефонних ліній, на які звернулось 13 громадян з питань: видачі посвідчення “Ветеран праці”, забезпечення безкоштовними медичними препаратами, внесення змін у пенсійне забезпечення, порядку переходу з пенсії по інвалідності  на  пенсію  за  віком,  державної  реєстрації  житлового будинку та земельної ділянки, державної реєстрації змін до відомостей фізичної особи-підприємця, реєстрації земельної ділянки в Державному земельному кадастрі, надання довідки із статистичної звітності. На питання, з якими звернулися громадяни, вони отримали змістовні роз’яснення під час спілкування.

На телефонну “гарячу лінію” районної державної адміністрації протягом І кварталу цього року телефонних дзвінків від жителів району не було.

На телефон довіри до районної державної адміністрації телефонних дзвінків від жителів району не було.

Постійно діючою комісією з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації проведено 3 засідання, на яких розглянуто 5 питань, а саме:

- про розгляд звернень щодо видачі оригіналу свідоцтва про смерть матері та стосовно вирішення земельного конфлікту;

- про розгляд колективного звернення щодо надання оцінки роботи педадогічного колективу Березнівської загальноосвітньої І-ІІІ ступенів школи № 2;

- про розгляд колективного звернення щодо діяльності окремих вчителів Березнівської загальноосвітньої І-ІІІ ступенів школи № 2;

- про розгляд двох звернень щодо переведення на роботу у інший навчальний заклад району;

- про розгляд звернення, яке перебувало на контролі в райдержадміністрації.

За звітний період проведено 3 “Дні контролю”, на яких розглянуто виконання нормативних документів щодо роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації, заслухано інформації двох начальників структурних підрозділів райдержадміністрації та двох начальників відділів апарату райдержадміністрації.

Відповідно до графіка, затвердженого головою райдержадміністрації, вивчено стан роботи із зверненнями громадян у 1 структурному підрозділі райдержадміністрації, виконавчих комітетах 3 сільських рад.

Матеріали перевірок розглянуті на “Дні контролю” та надіслані керівникам установ для врахування в роботі.

Робочою групою з питань розгляду звернень громадян щодо надання  грошової допомоги розглянуто 72 заяви, надано грошову допомогу на суму 61900 гривень.

Впродовж I кварталу 2018 року до райдержадміністрації надійшло 4 звернення від народного депутата України, депутатів місцевих рад, зокрема:

- звернення від народного депутата України про надання інформації про реалізацію права на забезпечення житлом учасників АТО, інвалідів війни, членів загиблих та внутрішньо переміщених;

- звернення від депутата обласної ради щодо проведення капітального ремонту автомобільної дороги Кам´янка - Велика Купля;

- звернення від депутата районної ради щодо встановлення дорожніх знаків    “Прогін   свійських   тварин”   на   в´їзді   та   виїзді   з   с. Кам´янка та встановлення обмежувача швидкості руху біля будівлі Кам´янської сільської ради;

- звернення від депутата районної ради щодо відновлення в м. Березне автобусних маршрутів загального користування.

Всі звернення розглянуті у встановлені терміни, передбачені вимогами чинного законодавства України, та без порушень. Про розгляд піднятих питань народного депутата України, депутатів місцевих рад, районну раду проінформовано в письмовій формі.

На виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 30 липня 2014 року № 200 “Про громадську приймальню з надання безоплатної первинної правової допомоги в Березнівській районній державній адміністрації” протягом І кварталу 2018 року до громадської приймальні надійшло шість звернень, з них:  щодо виправлення помилок у документах, написання скарги у поліцію на дії сусідки та працівників поліції, обмежень у роботі близьких осіб, притягнення сільського голови до відповідальності, отримання компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку,  призначення житлової субсидії у зв’язку зі змінами у складі сім’ї.

Звернення, які надійшли до громадської приймальні розглянуті і вирішені по суті. Заявникам надано роз'яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

З метою вдосконалення роботи із зверненнями громадян 17 січня поточного року проведено нараду з секретарями сільських, селищної, міської рад.

В районній газеті “Надслучанський вісник” та на офіційному Wеb-сайті районної державної адміністрації систематично розміщується інформація про роботу райдержадміністрації із зверненнями громадян, оприлюднюються графіки особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення прямого телефонного зв’язку з населенням району.

Робота щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення продовжується та перебуває на постійному контролі органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

 

 Керівник апарату адміністрації                                                             Н. Селях