Дата: 09.08.2011
Оновлено: 11.04.2017

Аналіз звернень

Аналіз звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації у І кварталі 2017 року

Аналіз звернень громадян в розрізі питаннь, які надійшли до райдержадміністрації у І кварталі 2017 року

Дані про кількість звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації через органи державної влади вищого рівня у І кварталі 2017 року 

 

 

ДОВІДКА

про виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у І кварталі 2017 року

 

У І кварталі поточного року районною державною адміністрацією, її структурними підрозділами, виконавчими комітетами сільських, селищної, міської рад вжито ряд організаційних і практичних заходів, спрямованих на забезпечення реалізації громадянами наданого їм Конституцією України права впливати на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, відстоювати свої права і законні інтереси та відновлювати їх у разі порушення.

Змістовний аналіз статистичних даних свідчить, що за звітний період до районної державної адміністрації, у тому числі через органи державної влади вищого рівня, засоби масової інформації з листами, скаргами та заявами, з урахуванням колективних звернень, звернулись 643 особи (у І кварталі 2016 року - 532), з них: на особистому прийомі - 17 громадян (у І кварталі 2016 року - 50), з письмовими зверненнями - 626 громадян (у І кварталі 2016 року - 482), 1 звернення надійшло електронною поштою. У своїх зверненнях громадяни порушили 256 питань (у І кварталі 2016 року - 534).

За характером питань, що порушували громадяни у зверненнях до райдержадміністрації, переважали питання соціального захисту населення (67,6%), (підняті питання стосувалися призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям з дітьми та інші питання соціального захисту населення), транспорту і зв'язку (8,2%), комунального господарства та благоустрою (4,3%), питань праці (4,3%), питань охорони здоров'я (4,3%).

Через органи державної влади вищого рівня надійшло 174 звернення (за відповідний період 2016 року - 445), в тому числі через урядову телефонну „гарячу лінію” - 119, “гарячу лінію” обдержадміністрації - 38, облдержадміністрацію - 11, Кабінет Міністрів України - 5. З них: 103 - вирішено позитивно, по 67 - дано обґрунтовані роз’яснення, 2 звернення  перебуває в стані розгляду, 4 - надіслано за належністю.

Від загальної кількості звернень, які порушили громадяни перед органами державної влади вищого рівня, найбільше звернень надійшло від жителів  Березнівської міської - 37, Соснівської селищної - 18, Губківської - 11,  Малинської - 16 сільських рад.

Переважна більшість звернень, які надійшли через органи влади вищого рівня стосувалась соціального захисту, комунального господарства, охорони здоров'я.

Протягом звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 7 повторних та 2 дублетних звернень.

Якщо у І кварталі 2016 року частка колективних звернень становила 2.6% (14) від загальної кількості, то в поточному році вона становить 3% (12). Порушені у зверненнях питання стосувалися роботи приватних перевізників,  оплати праці, екології.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

За звітний період звернулось 13 багатодітних сімей, 12 одиноких матерів, 11 учасників бойових дій (з них -  5 учасників АТО), 51 пенсіонер, 20 інвалідів з питань: надання матеріальної допомоги на лікування, забезпечення ліками, призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям з дітьми, субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, щодо затримки соціальних виплат.

Результат розгляду даних звернень наступний: 84 звернення вирішено позитивно, з 21 питання громадяни отримали роз’яснення щодо шляхів їх вирішення, 2 звернення перебуває у стадії розгляду.

За видами звернень домінують заяви та клопотання щодо вирішення певних питань, які складають 99,5%, скарги - 0,5 %.

За зверненнями громадян вжито необхідні заходи, надано обґрунтовані відповіді і роз’яснення, а саме: 174 звернення вирішено позитивно, по 72 зверненнях надано роз’яснення щодо шляхів їх вирішення, 5 - у стадії розгляду, 4 - надіслано за належністю, 2 - перебуває на контролі в райдержадміністрації. Порушень термінів розгляду звернень не допущено.

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом звітного періоду, при середньому показнику по району 1,12% на тис. населення, найбільше звернень громадян до районної державної адміністрації надійшло від жителів Березнівської міської (0,72% на тис. населення), Соснівської селищної (0,90% на тис. населення), Губківської (1,74% на тис. населення), Яринівської (0,81% на тис. населення), Малинської (0,95% на тис. населення) сільських рад.

Найменша кількість звернень - від жителів Друхівської (0,10% на тис. населення), Білківської (0,11% на тис. населення), Вітковицької (0,13% на тис. населення) сільських рад. Не надійшло жодного звернення до райдержадміністрації від жителів Яцьковицької сільської ради.

У звітному періоді райдержадміністрацією продовжувалась робота спрямована на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших нормативно-правових актів з питань роботи із зверненнями громадян.

На виконання пункту 6 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 керівництвом районної державної адміністрації забезпечено  проведення особистих прийомів громадян, на яких протягом І кварталу побувало 17 осіб.

Відповідно до графіка участі керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності у прямому телефонному зв'язку з населенням району на І півріччя 2017 року, затвердженого в.о. голови районної державної адміністрації від 07.12.2016, проведено 5 прямих телефонних ліній, на які звернулось 5 громадян з питань: щодо призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, оренди актового залу у будинку культури, присвоєння почесного звання України “Мати-героїня”, погіршених відносин з колишнім чоловіком та двома неповнолітніми дітьми. На підняті питання надані роз'яснення відповідно до діючого законодавства під час спілкування.

На телефонну “гарячу лінію” районної державної адміністрації надійшло  одне звернення, яке стосувалося відмови у наданні щорічної основної відпустки. Дане звернення розглянуто на постійно діючій комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації у січні цього року. Крім того, постійно діючою комісією з питань розгляду звернень громадян проведено ще 2 засідання, на яких розглянуто 2 питання.

Проведено 3 “Дні контролю”, на яких розглянуто виконання нормативно-правових документів щодо роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації.

Відповідно до графіка, затвердженого головою райдержадміністрації, вивчено стан роботи із зверненнями громадян у 2 структурних підрозділах райдержадміністрації, виконавчих комітетах 3 сільських рад. Вивчення стану роботи із зверненнями громадян в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації перенесено на травень цього року в зв'язку з кадровими змінами.

Матеріали перевірок доведені до відома керівництва райдержадміністрації та надіслані керівникам установ для врахування в роботі.

В ході вивчення стану роботи із зверненнями громадян спеціалістом  відділу діловодства та контролю апарату райдержадміністрації надається методична допомога щодо організації роботи із зверненнями громадян.

Робочою групою з питань розгляду звернень громадян щодо надання грошової допомоги розглянуто 52 звернення. Відповідними розпорядженнями голови райдержадміністрації надано одноразову грошову допомогу на суму 38 400 гривень.

В районній газеті «Надслучанський вісник» та на офіційному Wеb-сайті районної державної адміністрації систематично розміщується інформація про роботу райдержадміністрації із зверненнями громадян, проведення прямого телефонного зв’язку з населенням району.

Робота щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення продовжується та перебуває на постійному контролі органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.