Дата: 19.04.2017

Березнівська районна державна адміністрація повідомляє про оголошення  конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби — першого заступника голови райдержадміністрації та заступника голови райдержадміністрації.

З умовами проведення конкурсу можна ознайомитись також на офіційному Web-сайті Національного агентства України з питань державної служби (guds.gov.ua).

Розпорядження голови районної державної адміністрації від 19 квітня 2017 року №99-к "Про оголошення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби категорії «Б» в Березнівській районній державній адміністрації Рівненської області"

                                    ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                           Розпорядження  голови 

                                                                                           Березнівської  районної

                                                                                           державної  адміністрації

                    19.04.2017  №  99-к

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної

служби категорії «Б» - першого заступника голови Березнівської районної державної адміністрації Рівненської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Забезпечує реалізацію повноважень районної державної адміністрації зі здійснення в районі державної політики щодо  розвитку економіки, промисловості, малого бізнесу, агропромислового комплексу, в галузях містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, енергоефективності, інфраструктури, транспорту та зв’язку, у сфері охорони навколишнього природного середовища,  охорони праці, з питань цивільного захисту населення.

2. Організовує виконання місцевих бюджетів району і затверджених районною радою програм

Умови оплати праці

посадовий оклад – 8100 грн., надбавки, доплати та премії встановлюються відповідно до Закону України «Про державну службу»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

строкове, відповідно до статті 10 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади першого заступника голови районної державної адміністрації за формою згідно з
додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016   року № 246, до якої додається  резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка.

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Документи приймаються за адресою: каб. 516, майдан Просвіти, 1, Рівненська обласна державна адміністрація, м.Рівне,  33028, до   18 години 15 хвилин 10 травня 2017 року включно

Дата, час і місце проведення конкурсу

18 травня 2017 року, початок о 10 годині за адресою: майдан Просвіти, 2, м.Рівне

Прізвище, ім’я по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Трифонюк Лариса Василівна

телефон для довідок: (0362) 69-53-11

e-mail: kadry5@rv.gov.ua

 

 

Вимоги до професійної компетентності

 

 

 

Загальні вимоги

 

 

 

1.

Освіта

вища освіта за ступенем магістра

2.

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В»  або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності не менше одного року

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

 

 

 

Спеціальні вимоги

1.

Освіта

вища освіта управлінського, економічного або технічного спрямування

 

2.

Знання законодавства

Конституція України,

Закон України «Про місцеві державні адміністрації»,

Закон України «Про державну службу»,

Закон України «Про запобігання корупції»,

Закон України «Про очищення влади», Бюджетний кодекс України, Земельний кодекс України, законодавство, що регулює діяльність державного органу за функціональним напрямом посади

3.

Професійні чи технічні знання

основи державного управління, економіки, соціально-економічного прогнозування та планування, господарської діяльності та господарських відносин, загальні принципи організації роботи у сферах та галузях економіки, агропромислового комплексу, містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, розвитку інфраструктури

4.

Спеціальний досвід роботи

 

досвід роботи на керівних посадах державної служби, служби в органах місцевого самоврядування, інших сферах управління державного або приватного сектору

5.

Знання сучасних інформаційних технологій

володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або з альтернативним пакетом Open Officе. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет

6.

Лідерство

1) ведення ділових переговорів;

2) вміння обгрунтовувати власну позицію;

3) досягнення кінцевих результатів

7.

Прийняття ефективних рішень

1) ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);

2) вміння працювати при багатозадачності;

3) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів

8.

Комунікації та взаємодія

1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;

2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії

9.

Впровадження змін

1) реалізація плану змін;

2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них

10.

Управління організацією роботи та персоналом

1) організація і контроль роботи;

2) вміння працювати в команді та керувати командою

11.

Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) дипломатичність та гнучкість;

4) незалежність та ініціативність

 

 

 

В.о. керівника апарату адміністрації                                                         О. Ткач

                                    ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                           Розпорядження  голови 

                                                                                           Березнівської  районної

                                                                                           державної  адміністрації

                    19.04.2017  №  99-к

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної

служби категорії «Б» - заступника голови Березнівської районної державної адміністрації Рівненської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Забезпечує реалізацію повноважень районної державної адміністрації зі здійснення в районі державної політики в галузях освіти, охорони здоров’я, культури,  мистецтва і туризму, соціального захисту населення, фізичної культури і спорту, молодіжної політики, соціального захисту дітей, пенсійного забезпечення, архівної справи, праці та зайнятості, а також питань, що стосуються формування і здійснення внутрішньої політики

Умови оплати праці

посадовий оклад – 7100 грн., надбавки, доплати та премії встановлюються відповідно до Закону України «Про державну службу»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

строкове, відповідно до статті 10 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади заступника голови районної державної адміністрації за формою згідно з
додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року  № 246, до якої додається  резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка.

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Документи приймаються за адресою: каб. 516, майдан Просвіти, 1, Рівненська обласна державна адміністрація, м.Рівне,  33028, до   18 години 15 хвилин 10 травня 2017 року включно

Дата, час і місце проведення конкурсу

18 травня 2017 року, початок о 10 годині за адресою: майдан Просвіти, 2, м.Рівне

Прізвище, ім’я по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Трифонюк Лариса Василівна

телефон для довідок: (0362) 69-53-11

e-mail: kadry5@rv.gov.ua

 

 

Вимоги до професійної компетентності

 

 

 

Загальні вимоги

 

 

 

1.

Освіта

вища освіта за ступенем магістра

2.

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності не менше одного року

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

 

 

 

Спеціальні вимоги

1.

Освіта

вища освіта управлінського або гуманітарного спрямування

2.

Знання законодавства

Конституція України;

Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

Закон України «Про державну службу»;

Закон України «Про запобігання корупції»;

Закон України «Про очищення влади»;

законодавство, що регулює діяльність державного органу за функціональним напрямом посади

3.

Професійні чи технічні знання

основи державного управління, загальні принципи організації роботи у сферах та галузях соціального захисту населення, освіти, культури, молоді, спорту, охорони здоров’я,  соціального захисту дітей

4.

Спеціальний досвід роботи

 

досвід роботи на керівних посадах державної служби, служби в органах місцевого самоврядування, інших сферах управління державного або приватного сектору

5.

Знання сучасних інформаційних технологій

володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або з альтернативним пакетом Open Officе. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет

6.

Лідерство

1) ведення ділових переговорів;

2) вміння обгрунтовувати власну позицію

7.

Прийняття ефективних рішень

1) вміння працювати при багатозадачності;

2) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів

8.

Комунікації та взаємодія

1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;

2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії

9.

Впровадження змін

1) реалізація плану змін;

2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них

10.

Управління організацією роботи та персоналом

1) організація і контроль роботи;

2) вміння працювати в команді та керувати командою

11.

Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) дипломатичність та гнучкість;

4) незалежність та ініціативність

 

 

 

В.о. керівника апарату адміністрації                                                         О. Ткач